Party with the girls!

2011-05-01 21:15:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte älsklingen jag och lexxiie på marknad i Norberg, hon älskade karussellerna, överlycklig ♥ Så vi åkte dom hon passade för, sedan inhandlade vi en keps åt henne! :) Senare på kvällen skjussa dom mig till Skbg så var det party hos Anna :) Så det var trevligt, mötte senare upp Emma så åkte vi till Fagersta igen och gick ut på krogen här.. jag hade en rolig kväll!
Idag mår man ju som man förtjänar, älsklingen jobbar idag :( trisst.. men snart kommer han hem till mig! ♥ 
Imorgon är jag ledig från praktiken, alexia och jag ska ta oss en promenix ner till skolan och lämna in mitt fina ömdöme jag fick från min praktikplats jag hade!
Lite bilder från igår..
Tack brudar för en trevlig kväll!

Kommentarer

Hej! Var med och tävla om ett hårstylings kit från Got2b/Schwarzkopf :)

Reglerna är enkla och alla kan vara med!

Lycka till :)



http://texasplays.blogg.se/2011/may/tavling-vinn-harstylingskit-fran-got2b.html#comment

2011-05-02 18:26:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!