Delad tur!

2011-11-20 13:05:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Bloggen ser ju inte klok ut just nu, jajja!
Är så sjukt glad över att jag har jobb, dock kan det ju kännas ibland som om man inte har något liv då man jobbar 3 helger på raken, men jag får ju skylla mig själv, och jag måste ju ha pengarna, så de är bara tacka och ta emot! Idag är det delad tur som gäller, så nu har jag lite rast & ska snart bege mig till syrran, alexia är där borta, hon ville stanna där och åka på Noelias leksaks bil...
-
I veckan ser det lugnt ut än så länge på jobbfronten, Så får se vad som hittas på! Igår gick alexia och jag hem till Saga & Jenny och busade lite, så söta är ungarna, höll varann i händerna och hoppade och skrattade, dom lekte väldigt bra igår! Lite små tjaffs som sakerna blir det väl alltid, men kul o se att dom leker och har kul ihop :)
-
Ne nu ska jag dricka lite cola & dra bort mot syster.
Tjiiiing!
-

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!