Happy Day!

2011-11-24 20:46:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes idag är det en happy day :) Dagen började med att öppna lönespecen, katschiiing, jag är nöjd som fan! Och mitt ex som sa att jag valt fel utbildning till undersköterska för man inte tjänar pengar inom det yrket, där hade han fel. Så på tisdag ska jag till Ullared och bränna stålar, kul o handla massa julklappar & paket te skruttis! Sen ska hon ju få en misse också :) den ska visst heta Kitty, får se om namnet ändras :)

Annars idag har vi busat med Noelia och sen åkte alliie och jag in till stan för att möta upp nixen som hon visst döpt han till :) Vi gick till stångebro och skulle spana på belysningarna där, men det var väldigt ont om dom.. Sen kom jennifer & Lillen så blev de lite bus i stan. Alexia somnade som en stock när vi kom hem, helt slut efter att ha gått så mycket :) Men då sover hon gott!


Vet inte vad jag ska hitta på? Kanske fixa till bloggen lite? ser ju rent av förjävlig ut.
Det var någon som frågade om mitt och markus förhållande för ett tag sen, vad exakt
var det du undrade över?? :)
bye!
-

Kommentarer

Där fick han ;) Hehe:)

2011-11-27 01:05:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!