tjiingeliing!

2011-11-22 18:45:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse när vi kom en bit på väg mot dagis kom man ju på att det var studiedag :( suck... Alexia blev super duper glad när jag sa att dagis var stängt och att hon fick va hemma med mamma! Mys! Vi gick hem till syster en sväng och busade, fick även ett par Laila Bagge örhängen!! ♥ älskar hennes smycken! Mitt halsband lånar pix av mig, bringar han tur har jag sagt ;)
-
Tommy & Moa kom ut hit och busade lite idag också, sen åkte jag med dom in till stan för att träffa jennifer och göra ett ärende, såg även MASSA fint på stan man vill ha, suger ju att inte ha pengar, men snart så. Snart kommer lönen och den lär vara positiv!
-
Ne nu ska jag lyssna på lite musik & ta de lugnt :)
chiiiing!
-
Alexia somna förrut ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!