Tider springer...

2011-11-24 10:14:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Liten blir stor kan man ju lugnt säga! om 20 dagar blir alexia 2 år, helt sjukt att hon funnits i mitt liv i 2 år redan, hennes utveckling tar stormsteg, känns som hon kan allt, okej inte allt, men en hel del. På bara tre månader sen vi flyttade hit har hon lärt sig att tala i meningar, hon säger vad hon vill göra, vad hon vill ha på sig, om hon behöver bajsa, hon kan sitta still och lyssna när man läser en hel barn bok, blir så imponerad av henne på allt! Och nu har hon fått även två bissingar till så hon har hela 18 tänder i munnen! :) Hon har även lärt sig att leka lekar med mig och andra, sen ropar hon "du kan inte ta mig" fast inte helt i klarspråk men så springer hon iväg :) haha...
-
Älskar henne något så oändligt mycket, finns inte ord för hur starkt jag känner för henne, även att man får räkna till tio ett par gånger om dagen ibland då trottsen är som värst ;) men vi har så roligt tillsammans där emellan! mitt lilla hjärta och jag flyttar snart ifrån mamma/mormor, kommer bli toppen! Se om vi hinner få ordning något innan släkten från hennes pappas sida kommer :) hoppas det!
-
Ne nu ska jag grejja lite, sanera lite inne på badrummet, upptäckte igårkväll att alexia har mask :( vidrigt! men sånt som hör till med barn ju, åkte raka vägen ner till apoteket och inhandlade mask medicin både till mig och henne, jag vägrar få mask! Så nu borde dom försvinna så får vi köra en kur till om 2 veckor.
-
ha en fin dag!
Puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!