Kanon priser ;)

2011-06-30 20:12:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är de fler fina erbjudande från Campadre, http://campadre.se/tipsa/633383 men man måste vara medlem för att få delta av de fina priserna, så klicka på länken o passa på :) Många fina kampanjer kommer komma inom några dagar också! :) Lite bilder från olika kampanjer, (Bilderna är klickbara)

LUNDMYR of Sweden & Dadadoo


De flesta priserna är till halva priset :) toppen!



jobb & Huvudvärk!

2011-06-30 19:34:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Död i mitt huvud för tillfället! idag blev det att arbeta på en ny avdelning, min chef frågade mig igår om jag kunde byta dit, så fick jag 100% arbetstid istället, och självklart säger man ja! Men det är mycket mycket mycket jobbigare där.. dementa är ju såklart väldigt frågvisa, glömska osv, men idag har mitt huvud haft värk från det att jag kom tills jag kom hem. Blev en tur på 7-17. Busat som en galning med dottern nu innan hon skulle sova, och jag tror minsann hon slockna pang bom :) <3 finaste tjejen i världen!!




Igår slutade jag redan vid 12 på jobbet, galet skönt! Blev att hämta lillan på dagis, sen bad dags :) sen somnade hon rätt direkt, så då pressa jag i solen ett tag, sen blev de ännu mera bus i vattnet :) underbart väder!
Nä nu ska jag slappa i soffan framför nåt trisst program :)
Tjiiing!

Myggbett!

2011-06-25 21:44:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Myggbett är så galet irriterande, Ska aldrig mer ha sovrumsfönstret öppet, fått hur mycket bett som helst, som jag kliar sönder totalt! Skit insekter!


Igår var det midsommar, och jag jobbade! Jag hann följa med familjen till Fredrik & Lina en stund, där vi fick lite god mat, sedan åkte jag mot jobbet. Och idag har jag haft delad tur, så jag känner mig helt färdigt i både skallen och kroppen! Ska lägga mig och spana på en film nu, lär nog somna rätt så snabbt kan man hoppas, så man tar sig upp imorgon bitti.
Fick ju höra idag att folk som lever på andras penger är parasiter, och eftersom jag inte tjänat så mkt pengar tidigare, så lär jag ju jobba röven av mig och tacka ja till alla turer som dyker upp, så jag slipper leva av min sambos pengar.
jaja, godnatt!







Tävling

2011-06-22 15:55:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tävlar om ett presentkort från Lek och Form hos Agnes!



Min fining!

2011-06-21 20:02:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Såhär fin är alexia :)
tog på sig sin mössa så fint & Mina skor själv,
Sen traska runt med barnvagnen med lilla elefanten i!
SÖTNOS!♥


Fyndat på Eleven.se

2011-06-18 19:06:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Oh ja vilka fynd jag gjort :) fick hem paket från Eleven.se igår, köpte tre hårprodukter för 19:- styck, som egentligen kostat 129:- Jag vet dock inte om produkterna är bra, men det återstår att se :)

Idag blev vädret bättre, tack gode gud, för det suger att bara vara inomhus med ungarna.. Så idag har vi gjort egna metspön och fiskat :) Ebba & Nora fick fiskar men inte jag! Markus är ute på sjön nu med Tobbe och fiskar lite.. se om dom får nåt roligt!
Alexia hoppade över sin sömn på dagen idag, så hon slockna i ebbas famn för typ 30 min sen, så nu ligger hos söt i resesängen och sover, så ska väl jag spela lite Wii med brudarna!!
Pusspuss!

sov gott!

2011-06-17 00:33:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Nu har jag ändrat lite på headern..
hittade ju denna design på en designsida på nätet, så man fick inte ändra för mycket, men nu är nöjd :) Ska straxt gå och lägga mig tänkte jag. Upp tidigt imorgon bitti. Vi ska vara hundvakt hela helgen så vi ska spendera dagarna med alla barnen hos markus föräldrar på landet, hoppas på fint väder så man kan sola och bada.

Jag vill gadda mig !!
Ska tatuera in nåt fint citat, funderar starkt på ett citat från winnerbäck ♥
puss godnatt!




3 rätters på jobbet :)

2011-06-16 21:41:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Idag blev det att jobba en sväng i skbg...
Det vankades fin middag för alla gamlingar och även vi personal fick, så det bjöds på 3 rätters och underhållning, trevlig dag :) Sen hämtade jag skruttis på dagis, så har vi bara busat här hemma.. som vanligt..

Idag pekade alexia ut både, ögon, näsa, mun, öron, haka, kind, panna och hår på mig.. Min duktiga tjej! Trodde inte hon visste vart hakan & Pannan var.. blir så stolt över henne.. Min lilla tuffla! ♥
Mitt hår blev faktiskt ljusare av blonderingssprayen,
Kanske ska ha i lite till nu direkt ;)

Bikinis :)

2011-06-15 13:45:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Beställde hem dessa biknis för ett tag sedan, men har nu lagt ut dom på tradera, så är de nån som är sugen på att fynda, så passa på ;) helt oanvända med lapparna kvar!
http://www.tradera.com/Bikini-topp-H-M-slutsald--auktion_342185_134935665
http://www.tradera.com/Bikini-H-M-slutsald--auktion_342185_134935552

Såå typiskt!

2011-06-15 13:00:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse sken solen fint & varmt.. Hade tänkt ägna eftermiddagen i lekparken med alexia idag, men nu när jag hade hämtat henne på dagis, började det givetvis att stört regna... Regnskyddet brukar alltid ligga under vagnen, men just denna gång låg det inte där, typiskt! :( Men hon fick min tröja över sig där hon sov så gott i vagnen så var det bara att traska på i regnet.. det positiva med regnet är ju att de luktar så gott :)
Hade fått ett paket av min älskade mamma idag när vi kom hem, blond spray :) wiiii.. använde jämt det förr, så nu ska jag spraya i massa och sitta med fönen ett tag :) se om de blir nån skillnad!


Underbar dag, med lilla hjärtat!♥

2011-06-13 17:39:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade upp till fint väder... Jag och alexia packa badkläder & åkte till affären o handlade jordgubbar och lite annat smått och gott, stack iväg till en badplats vid sjön, men de blåste så mycket där :( Så det fick bli att bada i poolen vid badhuset. Alexia sov som en stock i vagnen och jag försökte passa på o sola, men var rätt kallt i blåsten..
Sen har vi ägnat resten av dagen i lekparken med massa bus, och nu är vi mätta i magen efter en god kvällsmat, och alexia är bänkad framför bollibompa :)
Mitt stora hjärta jobbar, tråkigt för honom, men snart får han njuta av semester och då är de jag som får jobba :( Men får va positiv och tänka på pengarna.
Chhiiingeliing!

Mysiga dagar!

2011-06-12 23:00:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min fina man vid badet!
Alexia fick en badring att sitta i :)

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!