en dag på stan :)

2011-11-15 23:00:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi hållt igång, hade lite svårt o somna inatt, svårt o ställa om sig när man jobbar natt, men somnade runt 3 kanske! Upp skapligt imorse spana lite på Bamse med lillan, sen åkte vi in till stan till Jennifer, så busa alexia lite med hennes katter sen gick vi ut på stan, lillan tvärdäcka i vagnen direkt.. men de blev en mysig dag med Jempa :)
.
Var och spana in alexias och min lya lite förrut, och jag säger bara en sak, katastrof!! haha näädå men nästintill, shit vad mycket mindre vardagsrummet såg ut nu, och jag som ska ha min säng därinne också... förövrigt är allt toppen, men de ordnar sig nog till slut iaf :) tur jag bytt ut min stora soffa till en mindre redan! :)
.
imorgon blev jag inbokad för ett jobbpass, bara tacka och ta emot :)
chiiing!
Imorn hoppas jag på att få kramas med en viss person... :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!