Mysig lördag!

2011-11-05 22:31:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte jag in till jennifer i stan framåt kvällen, stressen typ åt upp oss.. Men 20.30 satt vi på bussen på väg till Emil! :) vi var helt enkelt snabbare än vanligt med att göra oss ordning! :) Sen kom även pixel & grabbarna så var festen igång så att säga! Mycket mycket trevligt hade vi, slutade med att vi bokat hotellrum och hade efterfest där då krogen stängt! haha rolig kväll var det med sköna människor, de behövs♥
.
(Klickbara bilder)
    
-
Idag har alexia och jag bara myst till 100%, badat och ätit massa lördagsgodis, och kollat på bamse, bambi och Pippi långstrump hennes favoriter! :) Blev en god middag till det också! Morsan och hennes kille har varit på bio så alexia och jag har varit ensamna hemma, sjukt skönt! Imorgon blir det nog en tripp till badhuset tänkte jag, får se vad som händer imorn :)

nu ska jag ta ett bad tänkte jag!
Pusss


Kommentarer

Är hon ny frissad? :)

2011-11-06 09:53:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!