Världens finaste brutta!

2011-11-14 09:00:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som rubriken säger, jag har världens finaste brutta till dotter, idag hade hon såklart sin fina älskade bambi-tröja på sig till dagis, våfflat hår och pippi i handen :) dagisfoton skulle dom ta idag, då ska man ju va fin :) men det är hon ju jämt ändå!
.
var ett tag sen jag skrev här, har inte hänt så mycket sen sist, känns som om jag mest varit på jobbet, man blir seg av att jobba natt, men jag älskar nätterna på jobbet, 10 timmar känns som 5 timmar, det flyter på och jag är riktigt inne i jobbet nu, härliga jobbarkompisar så jag trivs! I torsdags var jag ledig från jobb, så åkte in till stan med jennifer på kvällen, och mötte upp pixel & lillen sen blev de bio, In Time! Jag tyckte filmen var helt okej, blev en riktigt härlig kväll iaf! Och nu har jag jobbar fre, lör & sön, så är jag långledig nu också enligt schemat jag går på! sjukt underbart! Hinna umgås med lite vänner ska vi göra, och träffa Alexandra och Leo nån dag för lite bus :)
-
ne nu måste jag sova! 
Chiiiing!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!