Segaste dagen ever!

2011-10-30 22:12:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit en väldigt seg & långsam dag!
.
Igår åkte alexia med mamma & colle för att spendera dagen i Norrköping, efter att jag slutat jobbet kom Emil & hämtade mig, sen gled vi vidare in till stan och plockade upp Jennifer, och vidare mot Abbe! Fick bli att beställa lite mat, sen blev det party, väldigt trevligt faktiskt, inte skrattat så mycket på länge..
-
Sedan blev det stan och möta mr pixel, så satt vi på Hamlet hela kvällen, så sov vi ett gäng hos keffe & hans tjej inatt, så imorse var man ju allt annat än pigg, busade lite med deras grabb Oscar,  sjukt söt kille! :) Colle kom och skjusa hem mig på förmiddagen så jag slapp åka bussen..
-
Så idag har man bara legat hemma och pysslat med Alexia, vi har övat massa nya ord, och helt seriöst hon är så sjukt duktig!!! Så fort man säger ett ord och ber henne säga det då gör hon det, hon härmar alla ord man säger! Och idag lärde hon sig att mamma heter Lindsey och Lindsey var tydligen enklare att säga än Markus som hennes pappa heter! :) Men de är så roligt när man ser och är med när dom utvecklas! Snart två år ju, stora kickan!

.
Imorgon blir det att jobba 7-10 ett jättekort pass, skönt som tusan!
hoppas på fint väder imorgon så man kan vara ute och busa!

nää nu blir de ett bad, tjing tjing, och tack alla inblandade igår för en rolig kväll! :)


Kommentarer

Åh älskar Juciy Couture:))))

2011-10-30 23:41:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!