Ingenting var bra!

2011-01-06 11:52:53 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


     ♥

Igår tog vi en tripp ut i snön för lite pulkaåkning :) Alexia trivdes i pulkan och gjorde ingen protest alls, utan satt där i ett bra tag :) sedan gick vi in på coop och handlade lite, alexia fick självklart gå själv där inne, och det finns ju så mycket saker att både titta på och pilla på ;)

Idag gick jag upp med henne vid 8.30 ungefär, värsta leendet som vanligt får jag när jag tittar in på henne på morgonen, men sen helt plötsligt vände det till gråt och tjurighet efter 10 min :( inget var bra.. skulle absolut inte byta blöjan som var nerbajsad, vägrade ligga still på skötbordet.. hon skulle inte stå själv, hon ville inte bli upplyft, ja inget var bra helt enkelt. I såna lägen blir man lite frustrerad! Men hon är säkert i den perioden i sin utveckling nu då hon har så mycket känslor inom sig, och även nya känslor som uppstår, som hon inte vet hur hon ska hanskas med eller kontrollera.

Alexia äter inte sin gröt längre, den hon alltid ätit sen hon började med gröt, så jag åkte till affären och så passade jag på att handla mannagryn.. så det kokade jag ordning när jag kom hem, och vipps, hon fick i sig en halv portion, tummen upp! Tycker det är bra om hon får i sig någon form av gröt om mornarna, det står hon sig på en bra stund och är en bra frukost.

Som vädret ser ut nu, så blir det en innedag, skitsnö väder :(
Puss


Kommentarer

hejsan... vill du vara med och tävla?

http://lenahaga.blogg.se/2011/january/utlottning.html

2011-01-06 12:17:48
Sandra, Colins mamma http://sandrahupdate.blogg.se/

Tack! Det är Colins pappa som valt namn efter Racerföraren Colin mcray. Hoppas ni haft en trevlig dag.

2011-01-06 21:21:35

Pulka är så roligt att åka :)

2011-01-07 03:03:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!