Hon bits!

2011-01-05 01:42:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ännu en sen natt blev det... En jävla hektiskt dag med temperament har det varit, på både den ena och den andra. Puh :( Nu på kvällningen fastnade jag i photoshop, men fattar inte mycket av de där.. Alexia kom upp en sväng och låg här i soffan med mig, sen fick hon lite välling och somnade om så gott i sin säng!

Eftersom jag inte kan somna nu på en gång, så ska jag lägga mig i Ebbas & Noras rum och titta lite på webbtv innan jag somnar.. så vaknar säkert älsklingen imorn bitti och undrar vart fan jag är, ha ha.. Alexia är ju inne i en trots period nu, får hon inte som hon vill, kastar hon sig på backen och tjuter, tar man i henne då så stöter hon bort en.. hon klänger och ska ta i precis allt, och blir sur om man säger nej och så bitts hon, så de gäller att va på sin vakt, en morgon för några dagar sen bet hon mig rakt i bröstvårtan, inte allt för skönt :/ och hennes 10:e tand har nu spruckit igenom, så inte konstigt att hon varit som hon varit en liten period nu, men hon är världens finaste och bästaste tjej ändå ♥

ush, näsan bara rinner på mig och hostar som en tjiiihu :( gör mig frisk !!!
ne nu ska jag inta bädden!
Puss puss


|♥ I N e e d Y o u ♥ Y o u N e e d M e ♥ |


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!