Chiiing!

2011-01-03 11:09:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ebba och Nora har varit här sedans i Torsdags och åkte hem till deras mamma igår, haft de myspys :) På nyår åt vi god mat och smällde raketer :) och på dagen tog jag med mig brudarna ut i pulkabacken, shit så kul det är att åka stjärtlapp, haha det går ju riktigt snabbt!

Alexia busar med ebba!




Spela spel :)


Puss



Igår fick jag jobba lite, 12-21,30 den turen brukar oftast vara seg för man är på jobbet i princip hela dagen, men det gick faktiskt hyffsat snabbt ändå, känns skönt att tjäna lite stålar hoppas det blir fler turer denna månad! Alexia är fortfarande sjuk och har smittat ned både mig och markus :( hostar och har sjukstuga här hemma.. men det går över så småningom ju :) inget att gräva ner sig för.

Nu sover lillan och jag ska platta mitt trassliga hår.
bye bye!


Markus med sina fina döttrar :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!