Wonderful day!

2010-09-18 12:38:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår lämna vi av alexia hos hennes farmor & farfar, hon skulle sova där och mysa med dom, så jag och älsklingen fick lite tid för varandra! Och det fick vi! Sakna lillskruttisen redan när vi hoppa in i bilen och åkte ifrån henne.. men vad skönt det var att få tillbringa massa tid med bara älsklingen, bara vi två! Vi åkte iväg till västerås, åt massa gott & sedan avsluta vi kvällen med en 3D bio :) filmen var inte så bra dock men fränt att kolla i 3D. 

 

 



Nu ska jag göra mig ordning och åka & hämta min lilla efterlängtade solros!
Sen ska vi åka och bada hon och jag :) ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!