Natti Natti!

2010-09-30 00:38:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


förkyld som en hingst är jag :/ men de släpper väl snart, i hope! dag har jag packat lite här hemma, och sedan nu på kvällen hämtade jag upp Mia så stack vi iväg till Avesta för en liten runda på tjejkvällen där :) trevligt var det, bytte ut min kofta till en annan mysig :) och så hittade jag även ett par leggins och en tjock jacka till Alexia! Kul att handla när det är lite rabatter ju, då gör man inte av med så mycket pengar ;)



nu har jag stått och skrubbat diskhon som en stolle och bänkarna i köket, och även diskat ett stort diskberg av disk, och även gjort rent i ugnen, tog en timme så mina fingrar är russin! Men imorn blir det storstädning som gäller, eftersom vi ska flytta ut allt på fredag! Imorgon ska jag ha möte med studievägledaren och rektorn.. hoppas jag inte får en utskällning när jag kommer dit med Alexia, men har inget val.

jaja, nu ska jag göra mig ordning och krypa ner i sängs.. eller ska nog sova i soffan och somna in till nåt på tv:n kanske :)

natti natti!


Kommentarer

Snyggt! :D

2010-09-30 01:26:32

Galet snygga leggins..

Jag diskar inte själv, det gör min diskmaskin/sambo.. ;) så jag slipper russinfingrar..

Hoppas du får en Fab dag!

=)

2010-09-30 10:20:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!