uppe innan tuppen idag!

2010-09-19 12:06:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag ville alexia att jag skulle upp redan 6.30, kan inte påstå att jag var överdrivet pigg på det, men det var ju bara att masa sig upp. Hade väl fått ungefär 3 timmars sömn inatt! Så jag har bäddat med en massa täcken och kuddar ute i vardagsrummet, så låg jag där medans hon busade runt ;) Sen slumra hon till bredvid mig nån timme bara.. kändes som de var 10 minuter! annars har vi busat hela förmiddagen bara, hon är ett riktigt bustroll! Nu sover hon igen iaf och jag sitter här en liten stund, ska hoppa in i duschen så fort älsklingen vaknar till liv efter gårdagens bravader :)

chiiing chiiing !


Kommentarer

Fan vas nygg bloggen blev Roland!!! Pusss

2010-09-19 18:47:01

Snygg

2010-09-19 18:47:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!