Svärmor på besök + långpromenix :)

2010-09-15 16:42:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var vi bara här hemma och städade och donade för en tjej skulle kolla på lägenheten, och yes, hon besluta sig för att ta den, så tack gode gud för att vi slipper dubbel hyror, för då skulle de blivit lite smått kaos! Så det är sjukt skönt! Regnade till och från hela dagen igår så någon lekpark blev det inte för våran del, men en massa bus hemma :) Alexia har lärt sig att gosa, när man ber om det, det är mys!

Bad bilder från igår kväll :)

 

Idag gjorde jag klart lite studier som jag satt och pluggade med inatt.. skönt att få ivägskickat, blev 4 arbeten :) Och sedan kom markus mamma hit, så då blev de lite kaffe & prat och bus med skruttis.. sen gick vi ut på långpromenix när hon åkte hemåt igen, knallade neråt till stan för att hämta ut paket från Nelly, dock inget till mig, men till mina två älsklingar :) Alexia fick ju skor & en dregglis, måste ju få paket eftersom hon blev 9 månader igår ;) helt crazy vad tiden springer iväg.. hela 9 månader!? kan inte begripa det! BIG LOVE!



Alexia ler ;)


 

Blev att gunga lite idag :)



Dom nya skorna var suuper fina :)
Nu ska jag skala potatis så man får nån mat i magen!
ååh längtar tills på fredag!!


Kommentarer

Vad händer för skojigt på fredag :D ?

2010-09-15 21:13:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!