Sovit heela natten!

2010-09-08 13:32:05 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår tog vi det bara lugnt, jag var i skolan en sväng och hade muntligt med min lärare, och det gick galant! Och idag sket jag bokstavligt talat i skolan, skulle ha redovisningen med gruppen, men vi har inte ens kommit fram till vem som ska säga vad, vad vi ska prata om osv.. Så de skulle bara kännas jävligt dumt att stå där! Alexia har sovit två hela nätter nu på raken, törs man hoppas på att hon hoppar över nattmålet helt från och med nu? :) man kan ju alltid hoppas, jag bytte blöjan på henne inatt och gav henne ingen välling, och hon vaknade omkring 09.45 idag, lyx! Bara massa bus har vi haft för oss idag på förmiddagen, och nu sover hon så gott och jag ska straxt börja städa o sådär.. förmodligen kommer det en och tittar på lägenheten idag, han sa så iaf, så då lär man ju städa lite, så han tar den ;)



Jag innan plugget igår!

Som sagt, bara buuus ;)


Kommentarer
jennyhammarström - mitt liv som mamma http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv; haha jaa hon var ju riktigt pinsam alltså, jävla pucko :P

2010-09-08 13:38:42
SOFI - fotoblogg http://sofiii.blogg.se/

svar: Njaa, beror lite på faktiskt. Kan mer redigera bilder än att göra bilder

2010-09-08 14:53:48
Anonym

Vill du ha en länkning? Gör såhär: gå in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund så väljer jag sedan ut en person som ställt en fråga som får länkningen!



http://myosterman.com/2010/september/slutar-imorgon-klockan-5.html#comment

2010-09-08 20:25:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!