Sola är så sjukt skönt!

2010-09-27 19:42:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


ooh yes my lady! Idag stannade älsklingen hemma ifrån jobbet för han är sjuk, hostat som en tok hela natten, stackarn, män blir så pippliga när dom är sjuka också, haha söt är han iaf! ♥ Så eftersom att han var hemma idag, kunde ju jag åka iväg på metodövningarna som vi hade idag, läraren hade ju inte blivit överdrivet glad ifall jag ej dök upp. Men det gick galant där iaf, och blev godkänd på det momentet. Sedan stack jag jag iväg och skrev rent två arbeten på lärcenter och sen blev det hem och äta pizza med min favviiisar :)

Och nu på kvällning har jag varit och solat en 25 minutare i solariet och sedan åkte jag och träffa Thörre vid nya lägenheten för att visa vart han ska måla :) Det blir vitt och enkelt i vardagsrummet, och babyrosa i lillan rum, men vill ha en vägg med färg-glada ränder, funderar på lila, mörkrosa och turkost, vad tror ni om det? :)

Alexia pratar med och mer för varje dag, hon säger mamma stup i kvarten, hon ropar lixom mamma efter mig, jätte härligt att höra :) ♥ och så har sötosen även lärt sig att säga tack tack!


Alexia  både sitter och står upp i sin lära-gå-vagn, blir sjukt hönsig när hon gör så!


Kommentarer

vilken sötnos!

2010-09-29 09:38:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!