Öppna förskolan + massa plugg!

2010-09-20 17:46:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Idag blev det öppna förskolan med Emma & Natalie, ungarna lekte runt med allt som fanns på bygget :) lite mer fart i dom nu för tiden än vad det var för några månader sen ;)

Efter att vi kom hem därifrån var älsklingen hemma från jobbet så jag stack till affären och skickade tillbaka ett par jeans ifrån Nelly.com som var för stora, och så fick jag tag i några banankartonger, inte långt kvar, så måste verkligen börja packa snart!! Köpte en påse med massa rusin åt alexia, och hon åt så duktigt på dom :) Det gillades. 

  

Nu blir det att plugga för min del, och resten av kvällen också :( och insåg precis att jag har över 13 arbeten kvar i ena kursen, puuuh, det är en hel del, men vissa av dom är ju föreläsningar och metodövningar. men sen är det ju två till kurser, så det var visst inte så lite kvar som jag trodde, men men, bara ligga i.. 


Kommentarer
JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv; Ja den är super fin ju :)

Hoppas allt är bra med er!

2010-09-20 22:46:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!