Öppna förskolan idag!

2010-09-13 16:10:39 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll klickade jag hem lite från H&M till alexia! Blev en tröja, dunväst & en mössa :)
  

Och idag har vi varit på öppna förskolan tillsammans med Emma och hennes dotter Natalie, det skiljer 2 månader på lexiie och Natalie så det är ju roligt! Blev lite lek, sångstund och fika! :) Blev att hoppa in på affären och köpa jäst efter det, för jag tänkte baka lite bröd idag, gott med nybakat :) Alexia slocknade som en stock när vi kom hem iaf, och sover fortfarande, så jag ska väl straxt börja diska och sådär, sen blir det ut till lekparken medans degen jäser tänkte jag!

här kommer lite bilder från idag på töserna!

  
Sitter och väntar på Emma & Natalie :)


Äter majskrokar för fullt ;)


lite lek :)

 

 

Ville minsann inte sitta ner i stolen!



bye bye!


Kommentarer
J. -17 och mamma till Julius http://alwaysthai.blogg.se/

Sv: Tihi visst är han. Söta kläder, ville först ha en dotter då jag kläder för tjejer är så mkt sötare! ^^

2010-09-13 16:22:12
J. -17 och mamma till Julius http://alwaysthai.blogg.se/

Sv: Han är 12 veckor.. Eller ja, 3 månader. :P Hur gammal är ditt barn?

2010-09-13 17:33:44

Hej igen!



Kul att du kikade förbi & tack för hälsningen angående headern. Gillar att fota & älskar svartvita bilder som du såg, haha! ;) Jag vet inte om du är intreserad, men jag har en hel del kläder som du kanske vill köpa? Vilken storlek har lillsessan nu?



Ha en bra dag, kramar Ulrica

2010-09-14 09:51:22

Åh vilken sötnos.

Ser ut att ni fick en bra dag.

2010-09-14 13:21:18

Vilken underbar unge! =)

2010-09-15 12:00:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!