Många bollar i luften!

2010-09-06 23:44:20 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vakna jag och var ovanligt pigg! Stack iväg till jobbet och lämnade in tidsrapporten så jag får lön i slutet av månaden, sedan åkte jag till Willys och storhandlade! Och efter det blev de en snabbis hem och hämta lillan så åkte vi och träffade föräldrargruppen, alla bebisar har blivit så stora, en utav grabbarna gick omkring till och med, så sött och se! :) Och i eftermiddags blev det att leka i lekparken en stund!

Och nu måste jag plugga ;( ush, spyr på skiten.. funderar på att kolla om det finns någon privat dagmamma häromkring som kanske skulle kunna ha Alexia nån timme i veckan då jag måste till skolan. jag vill mest av allt vara hemma med henne.. men nu måste jag studera klart denna termin så det ej blir krångel med csn! Fan att jag har min nära och kära så långt ifrån, då hade det inte varit några som helst problem med barnvakt + skola! :(



 


Kommentarer

men oj, seriöst sötaste ungen jag sett på länge! hur gammal är hon? :o

2010-09-07 13:42:55

Hejhej! :)

Jorå, allt är finfint, hur är det själv med er? Söt hon är då, lilla Alexia! <3

2010-09-07 14:31:46

nej så söt!! åhh

2010-09-13 01:04:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!