jobba inatt!

2010-09-10 11:47:30 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var lillfisen och jag ute i lekparken och busade en sväng :) Sen blev de bara mys med älsklingen på kvällen. Nu på förmiddagen har jag plockat lite här hemma, kommer en tjej hit och ska kolla på lägenheten, och bokstavligt talat så skänker vi bort den om hon tvekar :D måste bli av med den alltså! Så nu ska jag njuta av mitt kaffe som jag precis bryggt, hade inga kaffefilter, men de gick ju lika fint med toapapper ;) Idag kommer även Ebba och Nora hit, kuuul, känns som om det var evigheter sen jag träffade de små trollen! Men dock ska jag jobba inatt.. men imorn hinner man ju busa!

bye bye!








Kommentarer

Hej svejs!



Men gud så gullig hon är, men sådan mor sådan dotter! ;) Kika gärna förbi.



Ha en trevlig helg, kramar Ulrica

2010-09-10 19:37:52

Tack :)

Adam är två år och Alisha blir 6 månader på tisdag! :)

Hur gammal är din dotter?

2010-09-11 12:53:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!