Hipp hipp hurra för min älskling !

2010-09-24 11:32:32 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fyller min älskade fästman år :) Så det blir lite firande här hemma med tårta och besök sen! Jag la precis Alexia för lite förmiddagssömn, jag är så trött på att vagga henne till sömns.. tålamodet tryter och jag har ont i ryggen, hon är ju ingen liten bebis längre.. men om jag bara lägger ner henne så klarar jag inte av att höra när hon skriker i sängen, får så ont i kroppen & hjärtat då :( men men, igår skrek hon iaf mindre en 1 minut och sedan slocknade hon när markus la henne!

Jag ska snart åka och hämta ut mitt paket med blöjor från buzzador, nice! men nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma..

Pussis!


Kommentarer
J. -17 och mamma till Julius http://alwaysthai.blogg.se/

Sv: neeh huh vad hemskt det var. :/ Grattis till din kille :D

2010-09-24 12:08:09
JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv: okej, ja jag hoppas det blir roligt :D

2010-09-24 12:43:56

Vet precis vad du menar med att vagga till sömns,jag gjorde så med Enya tills hon var ca åtta månader och sen fick jag "nog" och tänkte att det funkar inte i längden(dock så var/är kvälls läggningen hur enkelt som helst,la bara ner henne i sängen och hon somnade på en gång men inte på dagarna)så jag bestämde mig att när hon var trött på dagarna så skulle hon sova i sin säng,la henne och hon protesterade en massa men jag gav mig inte och till slut gav hon upp och somnade själv i sin säng..nu är det inga problem alls,hon somnar på en gång på dagarna när man lägger henne..Så du får stå på dig och inte ge dig :) det kommer att gå det vet jag..ha en bra helg

2010-09-24 18:53:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!