Hemfäääärd !

2010-09-01 10:06:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår bokade jag tåg hem för oss igen, hade velat vara kvar här längre.. men har både en karl där hemma som man vill träffa + att jag måste te skolan på imorgon. Väldigt tur att Mia ställer upp som barnvakt imorgon, för annars hade det inte varit bra alls, får ju ej ha med lillan till skolan :( Får lite små ångest inför tågresan, hoppas Alexia sover en liten del av resan, annars lär hon bli sjukt rastlös! Min stora fina tjej! Hon blev som en ettåring nu när man myst med syrrans Noelia! Alexia har förresten inte ålat sig ett dugg när vi kommit hit, utan bara krypit på alla fyra, wiie!

Ne nu ska jag klä på fröken lite kläder, sen packa ner allt! så tar vi en promenix bort till syster yster innan vi åker.. ååhh kommer saknar allihopa! Men får åka ner snart igen, och då hoppas jag min älskling kan följa med.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!