Helt färdig!

2010-09-30 11:44:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Joråsååatte, jag känner mig klippt färdig! hostar och snorar som ett jiihu! Natten har verkligen inte varit så roligt, jag var vaken tills klockan 01 då vakna alexia och ville ha välling, tror ni hon somnade om efter det? neeej minsann.. hon skulle vara vaken! Hon verkade ha lite smått ont i magen, men satt med henne i famnen i nästan 2 timmar, sen somna hon, så då la jag ner henne i sängen, och vipps så vakna hon igen, mitt tålamod höll på att dö ut, hon fick ligga och gnälla lite i sängen 2 minuter, sen kom en skogstokig sambo upp och sa att jag var dum som väckte honom..  jo, förstår ju såklart om man bli sne när man ska upp så pass tidigt som han ska för att jobba, men jag var helt mör i kroppen och armarna, tog upp henne och gick omkring ytterligare en stund och tillslut somnade hon i sin säng efter lite pysslande. Sedan hostade jag konstant :( men fick några timmars sömn iaf innan vi skulle upp.

Tog med mig alexia till skolan idag, men det blev en extremt positivt samtal, så det var väldigt skönt att höra, sen blev de en promenix mot affären för o handla lite katrinplommon puré åt lillan, så hon inte är så hård i magen. köpte även Risifrutti som hon fick när vi kom hem, och hon fullkomligt älskade det :)



Idag blir det att städa, städa och åter städa, tänkte jag! jag trodde inte vi hade så här mycket grejjer som vi har, det blir en hel del att packa ändå ju. Skönt när helgen är över och allt är på plats. Då kan man pusta ut lite granna! Mitt huvud bara värker och känner mig febrig, ush, låt mig bli frisk!!! :)


Kommentarer

Vet precis hur det e me småttingar som inte vill somna om efter att ha vaknat på natten. En natt vakna Tim kl 01 o höll mig uppe till 05.00!! Mindre kul. Nu har ja länkat till din blogg på min sida!

Hoppas du blir frisk snart. Risifrutti är lika poppis hos Tim... alla smaker =)

Ha en bra dag /kram

2010-09-30 12:01:58

Gott med risifrutti?



Rösta på en annan mamma (millans memoarer) som Umeås bästa blogg :D http://nightlife.se/content/12391

2010-09-30 19:43:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!