Härlig helg! :)

2010-09-26 23:13:43 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Som sagt så i fredags fyllde ju hjärtat år, så hans föräldrar kom hit en sväng och åt tårta och sånt :) Efter det tog vi med oss alla tre barnen till pizzerian och åt mat. Sen gick vi hem i duggregnet och kollade på Idol! Lördagen regnade konstant hela dagen, så jag tog med mig alla barnen till Avesta för att shoppa lite nya kläder åt Alexia, men tjejerna hittade varsin bikini som vi köpte, och jag hittade ett par jeans leggings, och sedan tog vi en tripp till badhuset, älsklingen fick stanna kvar hemma och spela lite F1 på xboxet :) men det gick jättebra allting hela dagen, tjejerna var så duktiga och lyssnade hela tiden och Alexia var nöjd. Blev att handla tacos + lördagsgodis på vägen hem, så fick de bli tacos mys på kvällen!

( Klickbara bilder )

    

   

   


Älsklingen är sjuk :( så han har mest legat i soffan hela dagen, och jag har pysslat lite med tjejerna, målat lite krukor och klistrat lite och sådär. Sen kom deras mamma och hämtade dom runt 4, så jag stack ner till affären och raggade banankartonger, lyckades få tag i 14 st, snacka om att det blev trångt i bilen haha, såg inte ett skvatt! Så hade jag tvättstugan idag också, så har precis hämtat upp det sista och banankartonger står och tar plats i köket, men imorn ska jag packa ner massa saker i dom tänkte jag, är ju bara en vecka kvar tills vi flyttar nu ju, längtar!!





Pysselbrudarna :)

En toppen helg har det varit iaf :)


Kommentarer
amanda - mamma till Neliah http://amandaida.blogg.se/

det är jätte kul, fast vårat lag har precis börjat så vi har knappt inga spelare haha :)

2010-09-27 09:02:33

Skit snygga byxor.

Vart köpte du dom? :)



2010-09-27 20:46:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!