Föreläsning idag och jakt efter banankartonger :)

2010-09-22 10:43:54 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår gjorde vi inte ett endaste dugg, Mia och Mårten kom förbi en sväng på eftermiddagen och sen på kvällen var Alexia extremt jobbig igår kväll, då hon vägrade att sova! Men hon somnade tillslut! Så då spelade jag lite onlinespel på nätet och vann 1200:- välbehövligt! Sedan fick jag mer plugg gjort under natten, så idag ska jag iväg på föreläsning vid 13, sen skriva arbete om det och skicka in.. work work work, gäller att ligga i nu så man blir färdig någon gång!

Alexia lär sig massvis..
När alexia leker med bilar, så kör hon dom på golvet och låter "brrrrr brrr" :) sedan har hon även lärt sig säga och tack fast de låter ju "ta ta" och mamma säger hon, och försöker även säga pappa, men de tycks vara lite svårare, men de kommer när som helst tror jag! Hon lägger alla små prylar i de större leksakerna, hon satt häromdagen och trädde mitt armband runt mina tår, hehe.. fasen vad det går undan nu i utvecklingen, hon lär sig massvis utav saker varje dag. Men när ska hon börja gå då, vill att hon ska det nu nu nu =) hon går ju utan problem med sin lära-gå-vagn, och hon går utan problem när hon håller sig i möbler och så! Är så stolt över henne så det finns inte.. Trodde hon skulle vara lite sen i sitt gående och krypande eftersom hon hade den där skenan i 3 månader, men icke sa nicke! :)

Jag har precis suttit och ringt runt efter banankartonger, alla butiker sa "först till kvarn" så kan ju hoppas att de finns några kvar sen efter ja vart i skolan!

Pusss


Kommentarer

ha en bra dag!

2010-09-22 11:49:09

DJUNGELVRÅL OCH SALTA NAPPAR! Hoppas de går bra med flytten fru Inger

2010-09-22 15:43:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!