wiiihuu internet is alive!

2010-10-15 06:07:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


äntligen, har vi fått internet igen, hur handikappad känner man sig inte utan då? haha! Sofia kom hit igår, och sen nästan direkt när hon hade kommit så gick Alexia två steg helt själv till henne, utan att hålla sig i något! Stolt blir ju jag såklart, duktiga tjejjan! :) på hennes 10 månaders-dag och allt! <3

Kul att sofia är här, hon ska vara barnvakt åt lillan idag, för markus och jag jobbar, men slutar 12 så det är ju skönt :) så nu blir de lite kaffe och sen dra te jobbet.. här kommer lite pics från tidigare dagar


älsklingen, alexia och Ebba :)




Jag och skruttan efter badkalaset



Markus med sina fina tjejer



 

 


Som sagt blev vår lilla tjej 10 månader igår, och hur snabbt går inte tiden då? jag hinner knappt med, hon kan så mycket saker nu och har ett jäkla temperament, haha.. Envis som bara den och är en bestämd liten dam! Och så har hon ju börjat pussas och gosa enhel den, mys! Oändlig kärlek!


Kommentarer

åååå va fina ni är allihopa..:D Skulle va skoj och träffa er snart!!! Trevlig helg... Kramar

2010-10-15 12:36:50
Anonym

Fin vit tröja du har på dig när du håller lillan efter badet :) Får man fråga vart du köpt den? Mysig blogg btw!

2010-10-15 16:37:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!