Väldigt mysig dag..

2010-10-17 20:30:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gav älsklingen mig sovmorgon ♥ Sedan blev det att gå upp och greja lite, och sedan la jag alexia för lite förmiddagssömn, och älsklingen åkte till jobbet.. trist att han måste jobba en söndag, men bara gilla läget! Jag tog på alexia en massa kläder och packa ner henne i vagnen så gick vi ut i det underbart härliga vädret.. blev att busa och gunga lite i lekparken.. men hann dock bara vara där 30 minuter för sedan bajsa alexia, så det var bara att knalla hem och byta på henne! Men vi gick ut direkt efter det, på jakt efter hennes ena sko hon tappade bort för några dagar sedan! Och tur som vi hade hittade vi den :) wii, vill gärna spara hennes första skor ju! Och så blev den att ta en promenix på över en timme, så när vi kom hem igen var det dags att äta lite mat! Men det blev en härlig dag med frisk luft och massa solsken ♥



Sedan har vi busat och övat att gå hela eftermiddag fram tills allie skulle sova... hon har gått jättebra här hemma idag också, jag är så glad och stolt över henne, har längtat och väntat på denna dag tills hon ska våga släppa taget och gå, och nu gör hon det :) Hon gick ifrån köket och ända ut i hallen förrut helt själv, jag trodde verkligen att hon skulle vara sen med att gå för att hon låg i skenan 3 månader, men icke sa nicke! :)




Ne nu ska jag se klart på Ensam mamma söker, och fortsätta lägga upp lite klipp på youtube, videofyme suger ju med deras kvalité.

Just ja, är någon sugen på en Ed Hardy Bikini? Ta en kik på min som jag tänkte sälja :)
Den är supersnygg ;)
http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120601478


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!