Pigg som en mört..

2010-10-19 23:34:05 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


När jag kom hem ifrån jobbet idag, kom alexia och gick rakt in i min famn, åååhh sweetheart ♥ Sedan stack markus iväg te en kompis, så då satte lillan och jag igång med bus och lek, så hann vi även med att skura och damsuga och ta hand om tvätten som vi tvättade för flera dagar sedan... haha. Men fint blev det, bäddade rent i alla sängar med, så det ska bli guld värt att lägga sig i den sen, men är dock inte trött för 5 öre.. så just nu sitter jag och kikar runt på lite kläder, inte för jag är gjord av pengar precis.  Älsklingen ligger och sover som en stock här bredvid i soffan :) sötnooosen! Markus och jag satte igång med pusskalas framför alexia förrut, då blev hon avis och stormade oss med pussar och massa gos, haha så söt är hon, älskar henne något oändligt mycket.

Snygga leggings...

  




Kommentarer
E

Snygga leggins,vart är dom i från ? ( alla ) :)

2010-10-19 23:46:51
lotta

hej hej

kul o läsa i din blogg. jag ska nog börja en ny , en roligare o finare haha, tröttnat på denna redan! förr va ja asaktiv i bloggeriet sen tröttna ja .... ska se om ja fortsätter i en annan.... hm .... visst är dom härliga denna tid ?? kramkram

2010-10-20 00:40:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!