Nyduschad och fräsch!

2010-10-18 22:43:53 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan ju börja inlägget med att svara på 2 anonyma kommentarer :) ( Den ljusa tröjan jag har på bilden då vi hade vart på badkalas är ifrån cubus ) Och Gåstolen (Den är köpt på barnens hus i västerås, men är du sugen på att köpa våran så kan du få den för 450:- ;) bara höra av dig..



Jag har precis nyligen kommit hem ifrån ett jobb pass på 5 timmar i skinnskatteberg, gick kanon, lite söndertjatad i huvudet är man ju, dementa människor kan vara extremt påfrestande ibland, puuuh.. men man får sig ju även endel härliga skratt ;) Har hunnit tagit mig en skön dusch efter jobbet och noppat ögonbryn och pysslat, så nu känner man sig fräsch och fin! Älsklingen hittade jag i soffan i vardagsrummet sovandes när jag kom innanför dörren, och han ligger här bredvid mig fortfarande och bökar runt :) söt är han i vilket fall!

När jag åkte hem pratade dom om fobier på radion, och så kom jag och tänka på mig själv med fobier, jag har sjukt mycket fobier, larviga räddslor dessutom.. små kryp som spindlar, myror, flugor, ja alla småkryp är jag rädd för, ush får verkligen panik av sådant. Sen när jag åker tidigt till jobbet eller sent hem från jobbet kör jag i 50km/h på 90 väg för att jag är så extremt rädd för att det ska stå en älg på vägen och attackera mig!

jaja, nu ska jag spana facebook och min mail lite.
Puss & godnatt!


Finne på hakan är inget skönt :(


Kommentarer

Hej o tack så mkt, vad roligt att du gillade min fotoblogg http://landhagen.blogg.se/.



Vilken härlig blogg du verkar ha, fina ungar. :-)

2010-10-19 07:24:53
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://ooomelissaooo.blogg.se/

jora här ere finfint :) lite trist väder bara

men annars rullar de på fint :)

2010-10-19 18:17:02
Elin - Mamma till Evangeline http://elinalice.blogg.se/

Åh tack så mycket :) allt bra med er?

2010-10-19 21:38:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!