Nikotin begär!

2010-10-22 11:23:47 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu kryper de i kroppen på mig efter nikotin, älsklingen råkade få med sig båda snusdosorna såklart :( men han slutar snart, så jag får nöja mig med kaffe sålänge! Alexia somnade precis.. och jag har gjort mig ordning för att åka och jobba om en timme! Trist trist trist.. Igår var de en finsk dam på jobbet som tog av sig sin ring och la i min näve, hon vägra ta tillbaka den igen, hon sa att jag skulle ha den för jag var så snäll.. men jag gav den till henne jag arbetade med, så hon fick lämna tillbaka den, vi får ju inte ta emot saker!

Idag kommer Ebba & Nora hit. Men dom kommer nog sova då jag kommer hem ifrån jobbet, och så jobbar jag hela helgen, så älsklingen får ta hand om alla barnen denna helg!



En bild på skruttis från igår, mamma gav mig massa kläder från när jag var liten, så denna
klänning hade jag alltså, shit vilken mode ;D haha! Men lillan tyckte de var skönt att busa
omkring med den här hemma!



Tack för tipsen om overaller :) Får kika i helgen!
Puss!


Kommentarer
lotta

Hej



tack för titten i min nya blogg , nu får du länka till den nya istället. självklart länka jag till din i min =)

ha de bäst kram kram

2010-10-22 11:28:00
Elin - Mamma till Evangeline http://elinalice.blogg.se/

Vilken gulligt bild på Alexia :) Hon måste ha växt massor sen jag såg henne sist.

2010-11-02 19:05:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!