En bild på lillskruttis!

2010-10-31 09:25:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fick ej med mig kamerasladden hit, så kan inte lägga ut några nya bilder från dagarna..
Så det får bli imorgon när vi kommer hem.. Alexia har sovit väldigt bra inatt, hostat som en tok dock, men inte alls så mycket som natten innan, och idag känns hon inte så varm heller, skönt för mitt lilla hjärta.

Just nu sover hon lite förmiddag i vagnen, vi har ju haft lite bestyr med sovplatser här hos syster, för så fort Noelia vaknar så vaknar alexia och är ledsen, så igårkväll fick alexia ha sin säng inne på toaletten tills alla andra barn i huset slocknat, hehe.. men de gick ju bra det!

Ne nu ska jag röja lite här, Puss puss!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!