Avslutning på föräldrargruppen!

2010-10-25 12:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Klockan 14 idag ska vi vara på hembyggdsgården för avslutning av föräldrargruppen :) trevligt ! Och så ringde chefen och frågade ifall jag kan jobba idag, och självklart tackar man ja! Så blir att dra raka spåret till jobbet efter föräldrargruppen!

Igår tog jag med mig alla kids ut en sväng när jag kom hem, sedan blev de bara film och mys, och idag skjussa älsklingen Ebba & Nora till skolan & förskolan!

 

 

Ne nu ska jag göra mig ordning!


Glöm inte att spana in denna sida: http://campadre.com/tipsa/485375 Sjukt mycket bra kampanjer!
Med alla möjliga märken som; Lasse Åberg Collection, Lacoste, Canada Goose Home, Ed Hardy,Miss Sixty.. och många många fler :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!