Är i linköping...

2010-10-31 00:55:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


för några dagar sedan packade alexia och jag lite packning och tog tåget ner hit till Linköping, för att spendera ett par dagar tillsammans med min kära syster ♥ Alexia var rastlös från det att vi klev på tåget tills vi var framme, så alltså 2,5 timmar fick jag försöka sysselsätta henne med saker och ting... I Torsdags tog syster och jag med oss våra döttrar på en shopping runda på ikano-huset :) I like! hittade två söta t-shirtar, vantar, jeansväst, mockasiner (eller va de heter) och strumpor till alexia! Sedan blev de en fika innan vi åkte hem hit till syrran igen.. Och så kom ju Brorsan och hans dotter Moa ut hit en sväng med, så stor hon blivit! Alexia tyckte hon var intressant iaf =)

Och igår blev det lugna gatan, charlotte kom hit och umgicks en stund med kaffe och prat, väldigt trevligt att se henne igen :)  Sen tog syster och jag med oss alla kids till lekparken! Och senare igårkväll blev alexia sjuk :( hon hostar som en stolle och snorar.. och vi fick inte alls mycket sömn natten som var, hon vaknade titt som tätt hela natten, pluttisen då! Och idag hade hon 39,5 i feber, men ändå varit pigg och glad, så vi följde med Mamma och Colle till Borensberg en sväng, och sedan blev de bara att ta de lugnt här.. Skulle åkt in och träffat jennifer en sväng som jag såg fram emot, men ville inte lämna skruttis nu när hon är sjuk, så det får bli en annan gång..

nu ska jag iaf sova tänkte jag, alexia snarkar i ressängen som står här i vardagsrummet hos syrran där jag sover. hoppas hon får bra med sömn inatt och att febern och hostan ger mig sig, annars får hon mysa bredvid mig inatt igen.

Pusspuss!

Kommentarer
lotta

trist att hon e sjuk på allt detta. måste dock va kul o komma iväg lite o träffa släckten m.m. =) hoppas ni har de bra imorrn med kram kram o krya på sig till alexia kramkram

2010-10-31 01:13:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!