Varför bråka, när vi kan älska?

2010-11-10 00:02:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


lilla kickan i huset kunde inte alls somna in bra ikväll :( hon har blivit väldigt mammig nu dom senaste dagarna, och förstår om markus tycker det är tråkigt, för hon var så en period när jag jobbade mycket i sommras att hon var mera pappig, -och det tyckte jag var lite tråkigt! Men nu ikväll blev hon så brutalt ledsen när jag gick ut genom rummet, så hon fick ligga på mitt bröst i 2 timmar, och hennes andning var oregelbunden hela tiden och jag blev mest orolig bara, men nu till slut somnade hon in i sin säng. Är det en till fas av separationsångest som kommer nu? det gör mig ingenting, jag tröstar henne mer än gärna, och finns för henne alltid, men sist hon hade en period av separationsångest, blev det lite drygt till slut, fick gå och bära henne all the time.. men kan inte vara lätt för de små älskade liven! ♥ Men hela dagen idag har vi haft en toppen dag tillsammans, vi har skrattat, lekt tittut och massa andra lekar, tränar med ord och saker och ting :) jag har ägnat all min tid till henne, förutom då jag laga mat då :) men ja, de känns att hon förstår mera nu, att hon blivit en stor flicka, snart 1 år ju, jiiisssses vad tiden löper iväg!

   

Älsklingen och jag har haft det värre tillsammans dessa dagar, jag tänker inte gå in på någonting här, eftersom jag inte vill att vem som helst ska läsa och lägga sig i våra personliga saker och våra konflikter, för det är våra, och ingen annan behöver bry sig om dom, om man inte ber om att de ska bry sig såklart :) Men både han och jag har betett oss emot varandra, och nu när jag tänker på det.. så förstår ja inte vad vi håller på med egentligen!? varför bråka, när vi kan älska? för jag älskar iallafall honom, trotts alla hinder vi stött på! Vi har hållt ihop nu i över 3 år, och jag hoppas vi håller ihop livet ut, hade jag inte varit så säker på min kärlek till dig älskling, då hade jag aldrig skaffat barn tillsammans med dig och bildat en familj. ♥ I L O V E  Y  O U


Kommentarer

Tänk att barn tycker det är så kul att leka med kastruller:) hehe!

2010-11-10 20:03:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!