Tvättstuge dag!

2010-11-23 11:35:34 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom Lotta & Tony och deras lille grabb Tim hit och fikade! Alexia och Tim leker kanon bra ihop :) så kul att titta på dom när dom pysslar runt, Tim kryper och Alexia knallar efter :) Lotta tog massa kort på dom, så slänger väl in lite när hon skickat dom till mig :)

Hos fotografen igår gick de kanon, hon gläppte en massa kort, så de finns nog ett par att välja mellan sen :) wiihu, fick även mina fyra kort idag som jag framkallade häromdagen, kul med lite störra kort, ska ordna en fotohöra i vardagsrummet tänkte jag! Jag älskar verkligen kort :)

Idag blir det att hålla till i tvättstugan, eftersom att alla våra kläder ligger i tvätten så är det dags ;) 
Jag har iallafall damsugit och plockat som en stolle här på förmiddagen, så nu känns de rent och fint, bara skura golven sen! Ne nu ska jag spana runt lite på nätet innan lillan vaknar igen.


Kommentarer
Anonym

Det stavas dammsugit !!

2010-11-23 12:42:33
if u seek Liina Baby http://nattstad.se/Liinababy

Naaw, vad söt header =)

2010-11-23 13:53:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!