träningsvärk..

2010-11-27 08:27:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har träningvärk i både axlar, mage och ben idag, stelt! så kan de gå när man är otränad och ger sig på massa övningar hemma :) men nångång lär man ju börja!

Igår blev det en myskväll med älsklingen, känns som tusen år sen, så det var behövligt! :) Idag gick vi upp tidigare än vanligt :) hjärtat är iväg och hämtar Ebba & Nora, så ska han släppa an Nora här hos mig och Alexia så åker Ebba & Markus vidare, för Ebba ska ju ha innebandy idag :) wiii, ska bli så kul att se när hon spelar, vi ska gå bort sen och se på dom en sväng, och så åker vi vidare på kalas efter det :) Tim fyller ju ett år, alexias killkompis ;)

Ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan se vad alexia pratar om, hon pratar i princip dygnet runt här hemma, värsta pratkvarnen :)








Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!