Sovmorgon!

2010-11-08 12:29:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade alexia vid 9, skapligt skönt! Så vi har busat och plockat lite här hemma.. Hon har blivit så himla gullig och envis, haha.. imorse handlade det om att hon prompt skulle ha min iphone, så jah sa nej, och så tog jag bort den, hon börja tjuta och ställde sig med huvudet nedåt mot backen och vägrade titta på mig! hahaha.. är de inte sött eller? envis som en tok är hon iaf, men tur att det går över på några sekunder :)

Igår fick jag denna superfina teckning av Nora, fin eller hur? :) den sitter så fint på kylskåpet nu..



Alexia kikade lite på barnprogram imorse, hon försökte ta och slå på pippin på tv:n :)



Idag händer nog inte allt för mycket, funderar på att sätta igång och baka bullar! :) men får se hur de blir..


Kommentarer

Nja, har väl varit lite upp och ner, foglossning, ischias, ryggvärk, illamående.. :)



Jasså, trodde inte man skulle sakna magen faktiskt. Börjar bli lite trött på att konka runt på dom här extra kilona nu. :(

2010-11-08 12:36:09

Kikar in via Mertrafik,,

Fin familj du har..:-)

2010-11-08 12:42:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!