Snöstorm :( trisst...

2010-11-24 23:18:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Snökaos har det varit ute idag, så lillan och jag har bara busat en massa här hemma :) hon är verkligen rolig nu för tiden, hon har sån härlig humor så det är sjukt :) hon leker jaga, jag ska jaga henne så hon får lite smått panik när hon springer (går snabbt) från köket och slänger sig mot soffan i vardagsrummet innan jag hinner kittla henne i magen :) då skrattar hon så hela mitt hjärta ler.

När älsklingen kom hem stack jag iväg och tankade bilen, åkte till coop och handlade och seda drog jag en 27 minutare i solariet, satt fint när man var så frusen.. snor halt ute är det på vägarna också, kan ju hoppas de blir fina soliga dagar snart så man kan vara ute och promenera och leka i lekparken med lexxiie.


Kommentarer

Haha ja det är den verkligen :)

2010-11-25 07:36:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!