Saknar kamerasladden! :(

2010-11-14 14:56:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fan, hittar inte min kamerasladd som man måste ha för att ladda batteriet till kameran, tror jag glömde den hos syster sist jag var där :/ Suger ju att inte kunna ta några pics, med iphonen blir det inte samma sak, skit dålig kvalité med den ju! Alexia beställde en kopp till sin pappa och även en påse med godis-kola, som han fick idag på fars-dag! :)

Igår kom Thörre hit och påbörjade Alexias rum :) wiie.. längtar tills de är helt klart, kommer bli färgglatt som bara den där inne, toppen! Tycker barnrum ska vara färgglada! :) Nu är iaf den fula tapeten borta och hela rummet är väldigt rosa :) men han ska göra några målningar till innan det är klart, eftersom det ska vara ränder på ena vägen med olika färger :) När thörre målade hade alexia och jag frukt-mys-stund i köket med fullt av tända ljus, hon älskar verkligen clementiner!



Nu sover alexia lite, och när hon vaknar ska hon få lite käk och sen ska vi röra oss ut till lekparken och få lite frisk luft! Det behövs, nu är hon inte lika hostig längre och näsan rinner inte så farligt heller, så nu kan vi ge oss ut igen :)


Kommentarer

SV: Jo du, mina småtjejer är nu 8 månader. :-) Tiden går ju sååå fort. Men det vet ju du som har en liten prinsessa också. :-)

Gillar verkligen de rosa rummet också. Har verkligen lust att göra något sånt till mina småttisar.

Ha en underbar söndagskväll vidare!

2010-11-14 17:20:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!