hallå hallå!

2010-11-11 20:56:46 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


jahopp, så blev de samma veva idag igen med alexias läggning, men hon sover nu efter mycket om och men! Natten som var, var jobbig :( men ändå mysig! Alexia kom upp runt ett tiden och vägra vara själv i sitt rum, så hon och jag sov här ute i soffan i vardagsrummet, och det flera timmar innan hon somnade, så har hon vaknat och hållt på hela natten.. hoppas de inte blir så inatt, behöver verkligen sömn känner jag!

Vi fick tid till vårdcentralen för undersökning av alexias hosta, hon gick och höll mig i handen från parkeringen och ända in till doktorn, i väntrummet sprang hon runt i korridorerna och lekte tittut med alla människor. Hon fick ta ett blodprov i fingret också, men hon rörde inte ens en min :) så efter det visade hon stolt upp sitt plåster på fingret för människorna i väntrummet, och sedan fick vi svar om att hon inte hade något virus.. Så nu ska vi köra med Bricanyl ett tag och se om rosslandet försvinner..

ne nu ska jag dricka kaffe och bara slappa!
Pusss




Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://ooomelissaooo.blogg.se/

du kan testa att höja huvudändan på hennes säng..vincent måste jämt ha huvudändan högt upp annars hostar han å andas jätte tungt på nätterna..

2010-11-12 10:23:13

Hoppas det blir bättre,jag har undvikt bricanyl det kan ge en himla hjärtklappning.Tindra reagerade inte alls bra, då testade jag det på mig själv och tyckte jag också reagerade dåligt, Fick hjärtklappning osv. läkarna gav det till tindra oxå. så testade vi ventalin istället och det var mkt bättre och fungerar på typ samma sätt. men hoppas hon blir bättre lilltjejen, hon är ju såå jätte gullig, och hoppas du mår bra.

2010-11-12 23:10:51
Elin - Mamma till Evangeline http://elinalice.blogg.se/

Åh vilken liten sötnos på bilderna :)

2010-11-15 15:55:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!