Jag vill också ha snöö..

2010-11-09 11:56:01 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Pratade med Alexandra tidigare idag, och hon sa att dom hade massa snö i Linköping nu, jag vill med ha snö :) tycker det är sjukt mysigt, och jag längtar till julen, älskar julpynt :) igår blev de inget bullbak, utan jag och alexia stack iväg till hennes gammelfarmor, hon skulle sy gardiner åt oss.. Så vi fikade lite där och sedan stack vi vidare till Mia, lillan busade för fullt med katterna medans mia och jag slurpa i oss kaffe och snackade skit! :) jag vill också ha en liten kisse, tror alexia skulle bli överlycklig då! Alexia knallade omkring där hemma hos mia jätteduktigt och precis innan vi skulle gå så drog hon i backen och bet sig i läppen, igen.. :/ men hon blev glad efter bara en liten stund igen.. glömde hennes snuttis hemma, men hon var så trött i bilen på vägen hem så hon somnade utan den, som tur var, utan större protester! När vi kom hem gick hon omkring här i vardagsrummet och vipps så drog hon i backen ännu en gång, men denna gång slog hon sig lite i pannan, men blev glad lika snabbt :) min lilla otursfågel!

Idag stack vi iväg ner te coop en sväng och handlade lite, tycker de är smart att dom har 10 st barnmatsburkar för 89:- så vi handlade lite mat och sånt.. så tänkte att jag ska göra lite kycklinggryta om ett tag :)

 

 

Ne nu ska jag dricka upp kaffet och kika runt på nätet innan alexia vaknar igen :)

 


Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma&Gravid http://ooomelissaooo.blogg.se/

de har gått väldigt bra faktiskt men han har ju haft den sen han va 6 månader så han är van vid den .. men såklart vissa dagar än kämpigare än andra..

har hon haft den länge?

2010-11-09 12:12:30
sandlådan - en mammablogg utan dess like http://sandlada.blogg.se/

Det snöar som bara den här nu (stockholm). Kul, kommer bli insnöad som förra året. :-(



Blev himla sugen på kaffe och bullar utav ditt inlägg.. Hjärnan läser vad den vill läsa... ;-)

2010-11-09 13:01:25

sv: Det är en liten pojke! :) Det tog vi reda på på första ul i vecka18.. Jag var hundra på att jag ville så jag fick min sambo till att gå med på det.. Känns mer verkligen på ngt sätt + att jag är en planerare. Vill kunna köpa rätt saker osv. :)

2010-11-09 13:34:32

Vill du ha snö?

Shit jag hatar skiten, men kom hit vi delar med oss av de 5cm som föll i Alingsås igår =)

2010-11-10 06:15:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!