Jag kan inte sova..

2010-11-25 23:54:59 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom precis upp ur sängen igen, legat och kollat på Robinsson med älsklingen, men nu slutade det och jag känner mig inte allt för trött.. men älsklingen ska upp 05.15 :( så han sover nog nu! Så vad ska jag göra? jo jag ska göra en överraskning till min älskade man.

Idag har jag beställt både ett par skor och linser :) roligt med linser tycker jag, hoppas de blir fint också, kul att ändra lite ögonfärg. Alexia och jag klädde på oss massa kläder idag på dagen och tog oss en promenix ner till stan i snökaoset, blåsigt som bara den :/ Hoppas in på apoteket och handlade schampo & tandkräm till lillan, sen vidare till leksaksaffären, eftersom alexias kill-kompis ska ha 1-års kalas på lördag ;) och då måste man ju få en present och det hittade vi idag, sedan kan ju jag inte låta bli att inte handla åt alexia då man är i en leksaksaffär, något har man alltid råd med ;) Det fick bli en ny söt snuttis, hon älskar ju snuttisar, somnar inte utan såna, och så blev det även en massa klossar typ som hon kan stapa på varann.. Sedan hoppade jag in på tatuerings-studion och hörde mig för lite om priser och sånt.. men jag tror nog att jag ska göra min nästa tatuering tillsammans med syster, då får jag lite mod i kroppen, är så sjukt rädd för nålar ju, hehe..

Imorgon blir det mys dag med familjen :) Vi ska till västerås och handla lite smått och gott, och så har älsklingen sagt att han ska laga mysig middag för mig ♥

 

Puss!


Kommentarer
lotta

kul ha en bra dag imorgon kramkram lotta

2010-11-26 00:39:24

Vad ska du göra för någon tatuering?=) Har du någon/några innan?

2010-11-26 00:45:38

jag har också sömnproblem...

2010-11-26 16:03:14
Markus

Testa med att jobba er trötta :) det funkar! Ja lovar.

2010-11-28 07:33:24

Heta skor:) e

2010-12-01 01:07:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!