Helluu Helluu!

2010-11-03 11:29:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är vi hemme ifrån Linköping, saknar alla redan! Vi kom hem i förrgår, Markus kom och hämtade oss, så åkte vi med mamma och syster till Motala för att lassa på soffan vi fick av Colle! En röd stor soffa är det, tycker det är riktigt skönt med stor soffa, blev mer ett hem, vi fick även byråer av syster som vi ställt i köket, blev kanon! Idag skulle jag dra till Praktiken, men då hade jag fått ett mail av min lärare att jag inte har platsen där kvar för att jag stack iväg ett par dagar utan att meddela nån!? fy fan.. jag meddelade fan 4 personer, men tydligen gjorde jag inte de.. hon har ju noll koll i skallen.. men men, märks väl vad som sker, har försökt att få tag i både rektorn och läraren nu i 2,5 timmar, men får inget svar, härligt!

Chefen från mitt jobb i Skinnskatteberg ringde och bad mig jobba imorgon 7-17, Absolut sa jag, eftersom jag tydligen inte har min praktikplats kvar så kan jag ju jobba! Idag blir det lugnt, försöka få tag i puckona och se vad som sker med skolan och allt.. sen har vi tvättis idag, men ska dricka lite kaffe här och sen röra mig ner mot lärcenter och få några arbeten ivägskickade! 

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!