♥ Ett inlägg om min ängel! ♥

2010-11-04 20:54:05 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




Alexia min fina fina fina super fina dotter... Du är den största lyckan på jorden!

Idag hann jag knappt mysa med min lilla brutta alls :( åkte till jobbet innan hon ens vaknat, och när jag kom hem så var hon trött och skulle sova, men som tur var.. fick jag lite gos iaf, för hon hade minsann saknat mig :) Hon brukar alltid somna med sin vällingflaska i sängen utan protester, idag vägrade hon, så hon fick komma upp i min famn och somnade där som en stock ♥Jag är så sjukt stolt över våran lilla tjej. 10,5 månad och kan hur mycket saker som helst, hon går, bara det är helt ofattbart! hon har även lärt sig vart öga och näsa sitter, hon har också lärt sig att säga bebis, fast de låter - "bääb-ss!" Älskar dig mitt allt, ska ge dig det bästa här i livet, för du är värd det absolut bästa som finns.. you are my everything!


Kommentarer

Ooh, va mysigt med bebis. :)

Vår är beräknad till 1 januari. Som jag längtar!



Är det så underbart som det ser ut att vara? :)

2010-11-08 12:15:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!