Dagen blev inte som planerat :/

2010-11-26 19:51:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev inget västerås idag, för älsklingen var så trött.. och sedan spar vi hellre lite pengar så jag kan shoppa i ullared nästa helg :) ska bli sjukt kul att åka dit ! Markus tog med alexia en sväng till skbg på dagen idag så då hann jag damsuga och skura ordentligt här hemma i lugn och ro, såå fint de blev :) Så idag tog jag en tripp till solariet och skaffa mig lite färg.. och älsklingen har varit iväg hela eftermiddagen och hjälpt Mia & Mårten att flytta! Så alexia och jag har tvättat massa tvätt, var överdrivet mycket denna gång.. och så har vi tagit en dusch/bad nu på kvällen, så nu somnade alexia gott med vällingflaskan :) ♥




En groda fylld med blöjor :)



Duktiga tjejen dricker festis själv :)



Ne nu väntar jag på min älskling, han ska laga middag åt mig ♥ 

Kommentarer
JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA http://jennyhammarstrom.blogg.se/

sv: Jag har inte använt det så mycket så vet ej, hade helt glömt bort att jag hade det hemma. Så använde det för första gången på länge idag, så ska göra några dagar nu och se ifall det blir något skillnad :D

2010-11-26 19:59:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!