"dää däää"

2010-11-30 23:24:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


så låter de om alexia nu om dagarna.. Hon pekar på saker och säger dää dää (där), och frågar man vart saker och ting är så pekar hon på dom och säger dää, hehe så söt är hon, tycker hon kan så mycket saker :) hon vet vad saker och ting är när man frågar om det, idag satt hon och jag och lekte med en leksak där hon ska stoppa i klossar i olika figurer i en plastleksak, och hon visste exakt vart stjärnan skulle va och den runda, blir impad av henne för allt hon gör. Men en sak som är mindre roligt är ju att hon rätt som de var ställde sig upp i sin matstol, uuuupps på med bältet numera där i då, fy vad läskigt om hon skulle trilla ur..


Hon älskade sin klubba!



Som ni ser ställer hon sig upp, busunge!



Idag var jag till skolan en sväng och gick igenom min kurs, så nu är den klar, nu har jag två kurser kvar men inte så många arbeten, känns bra!


ush jag mår lite halvknasigt.. jag hatar när älsklingen och jag haft något tjaffs om något :( hoppas det löser sig i vilket fall och att det känns bättre imorgon!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!