curry lukt ;)

2010-11-27 23:54:16 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nora jag & alexia gick ner till Ebbas innebandy i förmiddags, satan vad kallt det var, snöyr på högnivå! Nu får det fan räcka med snö känner jag, har ju en hel del kan man ju säga! Ebba var iallafall jätteduktig :) Sedan stack vi alla 5 iväg och åt pizza, alexia fick en egen maträtt, hon fick testa på chicken bits & Ris med curry-sås, hon mummsa i sig rejält :) Så hon stank curry resten av eftermiddagen, haha..

Älsklingen släppte av mig och lillan här hemma efter maten & så åkte han tillbaka till innebandyn med Ebba & Nora, för Ebba hade ytterligare två matcher kvar att spela.. alexia slocknade på 5 röda här hemma, och när hon vaknade igen satte vi igång och röjde i klädkammaren, så nu kan man faktiskt gå omkring där inne :) skönt, förrut tog de tvärstopp så fort man öppnade dörren, fullt av grejer, men nu blev det great!

Ne nu har jag pluggat lite, så håller just nu på att ladda ner microsoft word till datorn, för tredje gången, hoppas de funkar nu, men de laddar segt som satan :(


¨


Kommentarer

Okej:) Själv ska jag börja på tatto nr 9:) hehe! Nu ska det bli lotosblommor på sidan ( revbenet) i färg tänkte jag:) Har en drake på andra sidan:) Ska bara få få tummen ur röven och boka tid:) hehe

2010-11-28 21:53:54
Seema

Fin blogg ! =)



Vart bor du då?

2010-11-29 11:08:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!